Sunday, November 27, 2011

Nabila Zainin :*

HAHA sama tak ?  Saya tak tiru dia okeyy . Kebetulan tangan saya nak buat macam tu , saya nak buat macam mana lagi kan ? kan ? #nampokbenomenipunya . HAHA , Kenggg ada orang cakap saya ni adik dia lahh kembar dia lahh . Mana tak nyaa tengok rambut lahh kan ? Ada orang cakap suara dia macam saya ? OMG suara dia macam katok kott . HAHA joke joke joke ! Tapi yang penting saya lagi comel dari dia kan ? Auww dia gemuk tapi perasan kurus . Like bbbbbbbbbbbbbb . HAHA kbai Nabila Zainin ily :*
Guys ! Guess who ? Ini lah minah jepun HAHA nama dia sebenarnya ialah Nabila Zainin . HAHA cantik kan dia ? Ombohhhh - jangan nak puji sangat lahh , nanti kembang dia punya bibir :3 HAHA. Dia ni baru je Form 5 ,yesssbabe dia SPM tahun ni (2011) tapi tengok dia cool je kan ? Yelahh orang pandai memang macam tu :P wekkk . HAHA tapi perangai dia macam budak budak lorhhhh - tak rasa dia ni form 5 punn, kalau korang kawan dengan minah jepun ni . Picture dia ni smart kan ? hohhhh- tengok lahh siapa yang snap pictures ni . Tangan siapa ? tangan saya LOL :) . Dia ni baik lahh , best kalau lepak + hang out dengan dia ^^ sebab kepala hotak dia sama je dengan saya  2 X 5  gila gila je . HAHA gelak dia dengan saya gilaa bapok kuat dekat ei si engg tu maklumlahh tekok besor :D  ( buat macam ecm kitaorang punya ) Kesah ? :P

No comments:

Post a Comment